Något jag är jävligt trött på att höra är att jag är såååå smal, för smal, borde väga mer osv. Jag själv anser att jag ser rätt normal ut och jag är verkligen inte extremt smal så förstår inte varför folk klagar. Men det jag blir mest irriterad på är att det är helt okej att tjata om hur jag ser ut, men skulle man "klaga" på någon om att den är överviktig, då är man helt plötsligen elak. Det är väl fan lika elakt att säga till någon att den väger för lite, äter för lite och så vidare, men tydligen inte. Alltså har inte uttryckt mig på något bra sätt nu, men ville skriva det här för är så jävlaaa arg. Tänk lite people

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback