ARTON

är numera arton år, är lite friare och har möjlighet att göra lite mer än tidigare annars så känns det precis som för några dagar sen. så i fredags kväll och natt firades jag med världens finaste vänner, jag älskar er av hela mitt hjärta, sedan igår med min familj och min anton. ♥ har så bra folk omkring mig, och jag är så otroligt lycklig över det. har även gjort "artonåriga saker" tillsammans med anton, köpt snus, cigg, lotter och cider (måste ju göra det när man kan) 
 
har inte så jätte många bra bilder att visa, inte så många jag vill visa folk jag inte känner heller, haha. men här är iallfall en bild från i fredags på några utav mina bästaste bästa. ♥
 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback