GÖR KLART LISTAN I ETT INLÄGG..

Dag 23 - 10 saker jag vill göra innan jag fyllt 30
vet inte tio saker, men jag önskar..
- vara gift
- vara färdigutbildad
- ha ett fast jobb jag trivs med
- ha minst ett barn
- ha gott om pengar
- bo i en vit villa
- ha en ny och fin volvo
- varit utomlands ett par gånger
- levt livet
och sen kommer jag inte på mer..
 
Dag 24 - Om jag vann 10 miljoner..
..skulle jag åka utomlands, bjuda med min familj osv på en lång utlandsresa, shoppa, spara pengar osv osv.
 
Dag 25 - Min drömresa..
..är just nu till cypern eller något liknande med karin
snodd bild från fritidresor.se
Dag 26 - Något jag önskar jag gjorde oftare..
..visade mina föräldrar respekt och hur mycket jag verkligen älskar dom.
och pluggade
 
Dag 27 - Min favoritlåt..
..har ingen speciell
 
Dag 28 - Min favoritplats..
..måste nog vara min säng 
 
Dag 29 - Mina rädslor..
..gå själv ute på kvällen/natten
bli instängd/inlåst
 
Dag 30 - Min högsta önskan..
..åh, kan inte säga en, men ha ett långt, lyckligt och friskt liv
 

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback