Dag för dag lista!

Känner att jag inte har något roligt överhuvudtaget att skriva om längre, så tänkte köra på en sånhär lista som jag snodde från en tjejs blogg. 30 dagar är lite väl långt så får se om jag orkar, men tänkte börja idag. så håll utkik. 
 
Dag 1 - Om mig själv 
Dag 2 – En bild på mina/mitt syskon
Dag 3 – Det här åt jag idag 
Dag 4 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 5 – Något jag inte gillar
Dag 6 – Min favorit bok / film
Dag 7 – Detta ångrar jag 
Dag 8 – Den frisyr jag trivs bäst i 
Dag 9 – Om jag skulle byta utseende med någon, skulle jag byta med... 
Dag 10 – Det här får mig att gråta 
Dag 11 – Min favoritsport
Dag 12 – Något jag saknar 
Dag 13 – Mina favoritskor 
Dag 14 – 2 personer som är väldigt viktiga för mig
Dag 15 – Något som är väldigt viktigt för mig 
Dag 16 – En plats jag vill besöka
Dag 17 – Min önskelista
Dag 18 – Mina styrkor
Dag 19 – Favoritmotto 
Dag 20 - Mina drömmar
Dag 21 - Min favoritårstid
Dag 22 - Min favoritartist
Dag 23 - 10 saker jag vill göra innan jag fyllt 30
Dag 24 - Om jag vann 10 miljoner
Dag 25 - Min drömresa
Dag 26 - Något jag önskar jag gjorde oftare
Dag 27 - Min favoritlåt
Dag 28 - Min favoritplats
Dag 29 - Mina rädslor
Dag 30 - Min högsta önskan

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback