Dag 1 - Om mig själv

Dag 1 - Om mig själv 
 
Heter Elin Kanervisto, är sjutton år gammal, men fyller 18(!!) om lite mer än fyra månader! HELT SJUKT. 
 
Bor i Örebro, går på Risbergska skolan, andra året på gymnasiet med sam-media inriktningen.
 
På fritiden umgås jag med min Anton och mina kära vänner. Annars så går jag i skolan varje vardag och pluggar endast när det verkligen behövs. 
(och vill bara säga att jag inte är världen största bitch, vilket vissa som aldrig pratat med mig tror, bara för jag ser så sur och sådant ut, men det är absolut inte alltid med mening.)
 
ni flesta som redan läst min blogg vet väl redan allt det jag skrev, men det får duga. för har ingen aning vad mer jag kan berätta, PUSS.
 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback