..

När man verkligen vaknar upp och inser hur mycket en person betyder för en, men det är försent. för man redan gjort misstaget som förstört allt. behöva höra den man älskar mest, den som betyder allt för en, ens bästavän säga att han aldrig mer vill försöka, hur mycket han hatar en, att han troligtvis kommer klara sig rätt bra medan man själv står kvar där helt ensam. krossad. veta att den här gången är det på riktigt, efter två år försvinner han, föralltid.. inser verkligen nu hur dum jag har varit, ångrar allt jag någonsin sagt. han är den enda jag någonsin varit riktigt kär i och jag vet inte hur jag ska klara mig utan han, veta att jag aldrig mer kommer få somna bredvid honom.. 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback