SNURRIGT INLÄGG

gått på stan idag med emma och handlat presenter till niklas som fyller arton (!!) på fredag som vi ska fira rejält på torsdag. förutom presenter till honom så fick jag med mig en as snygg tröja som endast kostade femtio kronor som passar perfekt tills på torsdag, känns riktigt bra, så bild på mitt fynd får ni se då!
 
och ja, vad har jag gjort mer idag? det tänker jag faktiskt inte berätta. orkar inte sitta och skriva detaljerat vad och vilka jag träffar och så vidare så ingående. MEN, nu ska jag kolla på the mentalist, det vill jag berätta, haha. hoppas ni har ett gryyyymt lov, puss 
 
&ja, detta var alltså de två bästa bilderna jag hittade på mig och emma på min dator, tänkte ha någon bild på oss då jag inte har någon speciellt rolig bild från idag. och detta var vad jag hittade, haha. enjoy
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback