MITT 2013

 
HAR MISSAT MASSA SAKER NU. MEN HAR FAN INTE TID LÄNGRE.
här är iallfall lite saker som hänt i mitt liv 2013 och vad jag gjort.
 
Fick en Macbook Pro, var jätte glad, är fortfarande jätte glad.
Var i Spanien i lite mer än en vecka i somras med mamma och pappa, tror faktiskt det var den skönaste veckan detta år. 
Var i Stockholm med familjen, och mina småkusiner. Var på Håkans extra konsert i en timme på allsång på skansen, shoppade, bodde på hotell, åt god mat. osv, osv. (köpte en tygpåse på konserten, tyckte den var så snygg)
VI VANN KRAMPEN FÖRFAN
Och ja, har varit på rätt så många grymma fester och haft en sån jävla bra sommaaaaarr. 
och firade in sommarlovet men bästa klassen.
 
Och jag har ätiit och fikat och allt alldeles föööör mycket..
Och, det här året så har jag lärt känna en av mina bästavänner, Karin. Är så jäkla glad att vi lärde känna varandra och har kommit varandra så nära som vi gjort. ÄLSKAR HENNE
har varit rätt mycket med min pojkvän också, och ja, som ni kanske vet så har vårt förhållande varit rätt så kaos. men just nu är det bättre än någonsin och jag älskar han mest av allt. min ängel
har färgat håret rätt mycket, vilket har slitit. men just nu ser mitt hår ut som på bilden och jag är ungefär så glad,FÖR IKVÄLL SÅ SKA VI FIRA IN DET NYA ÅRET. hur jag kommer se ut lägger jag ut bild på senare, även vad jag gör ikväll..PUSSSSSSS
 
 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Karin!

Åh gullet!!! Älskar dig med och är så glad att jag har dig!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback