SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

favorit färg? favorit mat? -

blå och lila. favorit mat är svårt att säga, men typ tacos, kebabpizza, gnocci. osv. 

 

Är risbergska en bra skola, vad tycker du? trivs du där? -

Risbergska är en jätte bra skola och jag trivs hur bra som helst!

 

vad går du för linje? trivs du i din klass? saknar du mellringe?
:)  -

Jag går sam-media! Ja det gör jag, älskar den!

Nej, inte längre faktiskt.

 

Vill du åka skidor med mig i jul???? (a) :* -

Ja klart vill jag det nöke :*

 

Vilken färg vill du att din unicorn ska ha på stjärnan där bak? Helt ärligt.. -

Jag vill att den ska vara blå silvrig....

 

Pokémon eller digimon? -

Inget emma, inget.

 

Vad tycker du om fötter? -

Tycker dom är äckliga och hemska... fdsfjsdfkds

 

Vad skulle du göra om du var kille för en dag? :DDDD -

Runka, knulla och kissa stående. göra sånt tjejer inte kan

 

är du fortfarande tillsammans med anton  ? -

Nej, det är jag inte

 

Sminkar du dig varje dag? Vad använder du för smink? :) -

Nästan varje dag, jag använder puder, mascara och ögonbryns penna! :)

 

1. Hur lång är du?
2. Favoritfärg?
3. Älskar du mig mihihi?
4. Vilken hårfärg trivs du bäst i? -

1. 16nånting

2. Blå, lila och vit

3. Älskar dig mest utav allt lollobell

4. Ljuuust!

 

Äter du bullar med kanel eller havre?????? -

Äter med apelsiner på!!!!11 

 

Kan du lägga upp en video när du dansar ditt finaste? Ballerinakjol är ett måste. -

Ja, jag och lollo fixar en sån video inom kort!

 

Katt/hund?
Svart/vitt?
Sommar/vinter?
Fest/hemmakväll?
Ute/inne?
Vänner/ovänner? Haha
Mig/mig?
Träna/tjocka sig?
Mellringe/risbergska?
Pussssss -

Katt

Vitt

Sommar lätt

Beror på

Ute

Vänner? haha..

DIG, DIG OCH DIG IGEN

Tjocka sig höhö

Risbergska såklart!

pussssss

 

när söp du senast? dricker du ofta? -

i fredags, nej det tycker jag inte 

 

är cajsa din bästavänn eller har du fler? vilka isåntfall?
är du fortfaradne kompis med dom från din förra skola? -

Cajsa och Emma är mina absolut bästavänner!

Niklas och Louise också, men dom träffar jag inte lika ofta!

 

favorit låt?
vad lyssnar du på för musik? -

Avicii – Levels - Skrillex Remix - ja jag är efterbliven

Jag lyssnar på lite allt möjligt!

Oskuld? -

Nej

 

Vart köpte du dina skor? Dom är super fina! :) -

På skopunkten om jag inte minns helt fel, tack så mycket! :)

 

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback