BLABLA

Vad är ditt mellan-namn? - maria ellen
Vad skulle du vilja heta i förnamn? - det jag heter, trivs med det.
Hur gammal är du om tio år? - tjugoett
Vart tror du att du befinner dig då? - jag har ingen aning, om jag fick önska så i sverige, i ett fint hus, med ett bra jobb och en fästman.
Vem var du tillsammans med sist? - anton
Hur länge var ni tillsammans? - åtta månader
Har du haft ett seriöst förhållande? - yes
Vem vet mest om dig? - emma, anton chansar jag på
Om det är något som hänt, vem ringer du först till? - min bästa emma, helt klart
Bästa filmen du någonsin har sett? - ingen aning, wrong turn filmerna tror jag nog
Har du någonsin varit full? - ja
Har du någonsin spytt på fyllan? - ja, men som tur kommer jag inte ihåg så mycket.
Har du testat droger? nix, tänker aldrig någonsin göra det heller.
Saknar du någon just nu? ja
Hur mår du idag? jag mår bara bra, fast är väldans trött
Hur många tabletter tar du dagligen? inga, förutom ipren om jag har huvudvärk
Vad gjorde du för exakt ett år sen? jag praoade och hade kul med mina vänner
Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Danmark
När var det och vad gjorde du där? I somras, jag bodde på ett jätte fint hotell, shoppade, gick runt på stan, åkte till tyskland en sväng, badade, hade det helt enkelt as bra med min familj.  

Är du rasist? verkligen inte
Har du helt svenskt ursprung? pappa är finsk
Föredrar du killar eller tjejer? killar
Vad ska du göra imorgon? gå i skolan, plugga&färga hår med mina brudar och träna.
Ser du fram emot någonting just nu? jul och jullov
 
Sköter du skolan? ja, mer eller mindre
Har du fått ig på ett prov? nej
Vad lyssnar du på för musik? allt möjligt
Anser du dig vara intelligent? hahha det vet jag inte
Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? den tiden då jag gick i nian med personerna som var som min andra familj. saknar det även om jag trivs hur bra som helst på risberga. (bild från vår bal, dock är inte alla våra fina lärare med eller hela klassen.)
Hur ofta gråter du? olika, beror på. men när jag ska få mens så gråter jag lite för mycket för allt..
Vad gör du när du mår dåligt? gör saker som får mig att tänka på annat
Vilken klass går du i nu? SAB12
Är din klass bra? Ja, jag har världens bästa klass (saknas dock några stycken på bilden.)
Vilken skola? grisbergska ♥
Har någon varit otrogen mot dig? ja.
Vad är det bästa med dig enligt dig själv? svår fråga, jag har ingen aning
Har du lätt att få folk att skratta? mest jag som skrattar...
Vad står det i ditt senaste sms? ''men nu får du inte dö:*''
Hur lång är du? 165 på ett ungefär
Hur mycket väger du? går upp och ner men lite över 50.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback