2012

så nu ska jag försöka skriva om hur mitt år har varit. kommer bli långt. lev med det.
~
I januari så blev jag tillsammans med världens finaste kille, min anton. och förutom det så så hände det ingenting speciellt (vad jag kommer ihåg) i januari, februari och mars. jag umgicks med anton för det mesta, umgicks med mina fina vänner, tränade&tävlade och flumma runt i skolan och gjorde ungefär ingenting på lektionerna.
 
I april så firade jag påsk med mina söta kusiner, firade valborg med mina fina vänner, vi tog spexfoto med klassen. dessutom så började vi hänga ute mer och äta en massa gott eftersom att vädret blev bättre och varmare. pluggade också väldigt mycket, men det gjorde jag under alla månaderna inför alla nationella proven.
 
I maj så började vi att sola och bada en massa, jag fyllde 16 och fick min älskade Iphone, och i skolan så fortsatte vi att flumma runt, göra ingenting och ha as kul. hade även ljusare hår under den månaden.
 
I juni så hände väldigt mycket. det var bal, skolavslutning, klassresa och sommarlov.
det jobbigaste var nog att lämna världens bästa skola, världens bästa klass och världens bästa lärare..
 
I juli och augusti hände också väldigt mycket. var i Danmark och Tyskland och hade det skönt i min stora pool, umgicks med vänner och var ute hela nätterna. solade, badade och gjorde väldigt mycket dumt. sommarjobbade med bästa folket, var på powermeet, åkte moppe nästan för mycket och var riktigt blond ett tag. började även på gymnasiet i slutet av augusti. hade iallafall ett grymt jävla sommarlov!
 
I september och oktober så lärde jag känna en massa nytt folk. tyckte det var kul och spännande att gå på en ny skola och allt. färgade även håret mörkt och levde livet, var lite borta hela tiden och visste inte riktigt vad jag höll på med.
 
Men i slutet av oktober och i november så blev nog allt varit som vanligt igen. umgicks med vänner, anton,  tränade och pluggade. färgade även håret rött någongång i november.
 
Och den här månaden, december, så har jag nog spenderat nästan all min tid tillsammans med min fina Anton. men har även umgåtts mycket med min familj och mina vänner, varit i stockholm och tävlat, firat jul och snart är det dags att fira in det nya året.
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback