10 SANNINGAR OM MIG

kör på ett tidsinställt inlägg. tävlar förmodligen just nu i Uppsala när ni läser det här!

10 sanningar
1.
jag ska kanske flytta
2. jag är verkligen ingen morgonmänniska, älskar att sova.
3. har väldigt bra självförtroende oftast.
4. just nu mår jag så otroligt dåligt över en sak jag gjorde för någon månad sen...
5. umgicks mest med killar när jag var mindre.
6. borde packa istället för att sitta här just nu.
7. känner mig naken utan min mobil
8. har världens bästa vänner och familj.
9. har väldigt svårt att släppa saker, typ glömma och gå vidare.
10. skrattar nästan alltid, men ett gott skratt förlänger livet(?)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Svara i ett inlägg? :)

Vart o varför ska ni flytta?

Trivs ni inte där ni bor nu?

Btw, älskar din blogg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback