Tell me that I got it wrong, tell me everything will be okay, before i fall

mina ben är typ helt döda efter igår. har värsta träningsvärken, fyfan asåå...
hursomhelst har jag varit med Cajsa idag.
superbra dag. vi har gjort allt möjligt, stan, varit här hemma osåvidare.
& hunnit träffat emma, thea och malin.
men nu ska jag dra. PUSS

elin: häng med till stugan, vi kan ha sönder den..
cajsa: JAG HAR TÄNDARE!!!
HAHAH.. vi har bästa humorn. love u bebi!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: emma leijon

haha men innan jag läste elin kanervisto ;)

Postat av: emma leijon

ja asså visst men du är i skolan ;)

Postat av: cajsa, vem annars? :$ <3

hihihi, men bästa idén ju? (a) hihihih, love uuuuu <3<3<3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback