BAGGERUD

nu bär det av till baggerud där jag spenderar natten med clara,malin&oscar.
sjukt saknade personer!
tusen år sen vi alla var tillsammans.
&lite snabbt nu, vad är baggerud? jo världens bästa camping som ligger i kristinehamn där jag, oscar, malin&clara växte upp tillsammans på somrarna tillsammans med massa annat härligt folk. helt underbart ställe. kolla skräckfilm varje kväll, sola bada åkte moppe hela dagarna. åh. underbart.
men nu träffas vi nästan aldrig längre. bara jag&malin som bor i örebro, alla andra bor i kristinehamn. och vi står ju inte längre nere i baggerud.
jävlar blev värsta boken. skitsamma. hare bra så hörs vi imorgon kväll när jag e hemma!
PUSS

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback