VISSTE DU ATT...

jag vill ha... sommar

min senaste kyss... var i kristinehamn

jag inte gillar... att förlora

jag aldrig har... haft en riktigt "moget/seriöst" förhållande.

min bästavän är... bästavänner* är de bästa man kan ha

min första riktiga kyss... var en jag aldrig någonsin kommer glömma.

jag hatar när folk snackar... skit om folk de inte känner

kärlek är... underbart ibland

jag gillar att... äta

sista gången jag grät var... över en totalt ovärd sak.

min mobiltelefon är... spräckt

när jag vaknar på morgonen... somnar jag alltid om

innan jag går och lägger mig... smsar jag

idag har jag... haft en riktigt bra dag

jag hoppas...att få träffa en väldigt speciellt person snart igen..

nu ska jag... borsta tänderna sen sooooova

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback