SOMMARGREJJSSS

SOMMAREN 2011

Dog någon som stod dig nära?
nej.
Är det något du saknar från sommaren 2010 som du ville ha sommaren 2011?
ja att jag var mer hemma då.
Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas?
finns massor med bra dagar jag alltid kommer minnas, men kan inte datumen i huvudet haha.
Största misstaget?
-
Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja, hade feber i slutet.
Bästa köpet?
köpte någon godisgrej i frankrike som lätt vare bästa jag har köpt haha!
Vad spenderade du mest pengar på?
kläder,godis,mat.
Gjorde någonting dig riktigt glad?
absolut!!
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2011?

Är du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare sommrar?
minns inte hur jag var förra sommarn, har iallafall varit sjukt glad och lycklig hela den hära sommaren så
chansar på att jag har varit gladare.
Vad önskar du att du gjort mer?
badat trorja.
Vad önskar du att du att du gjort mindre?-
sovit haha.
Hur tillbringade du din midsommarafton?
i tisaren tillsammans med emma, clara, tim, anton och adde. underbart!
Blev du kär i sommar?
nja, vet inte.
Favoritprogram?
how i met your mother, fast kolla inte så mycket på tv.
Bästa boken du läste i sommar?
ingen.
Största musikaliska upptäckten?
haha vet inte.
Något du önskade och fick?
en toppen sommar.
Något du önskade dig men inte fick?
fick inte vara hemma i örebro så mycket jag ville.
Vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
alnängsbadet med några.
Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
om vädret hade varit bättre!
Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2011?
ingen aning, har ingen speciell stil.
Vad fick dig att må bra?
allt! men speciellt vännerna.
De bästa nya människorna du träffade?
joel och peter
och så finns det ju massa andra såklart oxå.
Sommarens hetaste?
ojoj deni.;)
Sommarens största kärlek?
CAJSAA <3333
Sommarens besvikelse?
att det gick så jääkla snabbt
Sommarens bästa?
alla underbaringar
Sommarens roligaste?
joel, peter, oscar och jocke.
Sommarens snällaste?
kan inte komma på någon speciell?


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajsa.

LOVE U! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback