STORT GRATTIS

idag fyller inte vem som helst år utan min helt
underbara vän louise skoglund blir 15 år!
så ett stort grattis till dig!
finns inte ord för hur sjukt bra du är vännen, en av dom bästa verkligen!!
&idag bliru äntligen byxmyndig+ du får cykla utan hjälm. så nu ska vi ut&röja.;)
hoppas du har haft en otroligt bra dag, för det är du värd.
saknar dej och älskar dej♥
/din elin,elias

elinlolloelinlollo!!♥
 






bara några av alla våra tusen bilder.. haha.♥

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: lollo

ÅH FAN VAD JAG ÄLSKAR DIG!! tusen tack gumman! vännen vad rörd jag blev, du betyder såå mycket för mig! din louise lukas skoglund<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback