DAG 1

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

1. är föremesta sjukt glad och lycklig, älskar livet!
2. jag är verkligen ingen morgonmänniska, älskar att sova.
3. gråter väldigt lätt ibland.
4. jag skulle aldrig överleva utan musik.
5. jag har världens bästa pappa, familj och vänner.
6. tycker inte om killar som är fega och inte vågar göra något.
7. går på mellringeskolan och trivs jävligt bra där.
8. skrattar typ jämt.
9. jag känner mig naken utan min mobil.
10. älskar att dansa.


 

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jenny

jaa det ska du få :D <3

Postat av: lollo

sv: aa fööör sexiga, fan heta ju :o våra planer kommer gå till månen, skit bra ju! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback